Monday, February 28, 2011

Nyah kau dari sisiku !! i dun need u anymore.. (betulkah..???)

 istimewa for Mazuari or lebih mesra dengan panggilan pok jue..

Kenangan ku bersama insan yang paling aku sayangi satu ketika dulu.
but now i must forget him coz
die dah kahwin and dah jadi suami org..
walopun ati aku sakit and kecewa yg teramat sgt..
tapi hidup perlu diteruskan..
aku kena kuat dan tabah tuk teruskan hidup nie..

Maybe ade hikmah di sebalik kejadian nie..
aku pasrah dan redha menerima ketentuan Ilahi..


 
Mase Kat Airport Kuala Terengganu


my second date wif him at restoran chef lek..



Kenangan bersama si dia kat airport k.ganu






Kenangan malam bufday die..12/12/2010






kenangan kat waterfront..

Nie jew pic kenangan antara aku dan die..
tak banyak pown tapi tinggalkan kesan yang amat mendalam
bagi diriku..




p/s : kau tetap di jendela kenanganku..mazuari..


Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment