Wednesday, March 30, 2011

Di saat aku mulai mencintaimu...Kamu pulakk..??


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku


Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta




im got crazy .. very2 crazy ..nape camnie.. aq ta bley lupekan die.. makin ari makin kuat ingatan aq pada dye .. aq tataw nak wat pe lagi ..  aq da buntu .. aq dah cube tuk lupekan die .. tapi sebulan je aq ley hidup tanpa bayang bayang dye and now .. NOW .. im still think bout him .. Omaigosh .. i hate diz feel ..seriously .. aq ta ske perasaan ni and aq ta nak terus mengingati and memikirkan dye .. dye dah banyak menyakiti hati aq . but . nape aq masih memekirkan dye .. insan yg ta penah hargai kewujudan aq lam hidup dye .. insan yg ta penah menyintai and menyayangi aq .. Y??? Oh Allah .. jauhkan perasaan ini dari aq . dye dah jadi milik org lain .. aq ta ley terus begini .. ta ley terus mengharapkan dye .. dye dah sah jadi suami org .. aq dah tgk sendiri pic kahwin dye .. n dah msg wife dye scare ta langsung .. Oh God.. help me .. keluarkan aq dari belenggu perasaan ini .. sumpah .. aq ta nak dye lg .. tp .. nape .. nape aty aq ta ley lepas kan dye .. jauh lam sudut aty aq aq masih pikirkn dye ..ati aq masih merindukan dye.. aq syg dye sgt sgt but at the same time im really hate him !! damn !! .. oh no ... i must let him go .. go far away from my heart and my mind .. i dun want to think bout him anymore .. he's meant nothing 4 me .. NOTHING....



Ya Allah .. tabahkan lah ati aq nie ...



Thanks To reading Diz...

2 comments:

  1. dah-dah r tuh...kte da bnci.bnci wat r cre bnci...sbo ek...

    ReplyDelete
  2. mmg la benci p still ingt n pkir dye g...oh..parox...

    ReplyDelete