Friday, March 25, 2011

mizz all da timez...

 Malam BBQ ILPKT 2010


 Masa Kursus Asas BTN Kat Langkawi Taun 2009


Hari Terakhir At ILPKT 2010 Wif En HaiQal



Rindu giler kat diorang .. Rindu kat ILPKT ( mase blaja kutuk abes) .. Rindu kat makanan kantin ILPKT ( makanan konon besh ) .. rindu nak outing curik curik ( hehe .. jgn mara ..) .. Rindu nak ponteng kelas .. Rindu nak ngorat guard guard ILP yg koya encem .. Rindu nak panjat pokok mangga .. Rindu nak usik lecture-lecture .. Rindu nak wat bising lam dorm .. Rindu nak ngumpat en subki .. Rindu nak dengar leteran En Din ( act lec kesayangan Group 4 ) .. Rindu nak makan kat Racchada ... Rindu nak pegi pasa malam kat Medan Gong Badak .. Rindu nak skodeng pakwe pakwe hingusan ILP .. Rindu sumer .. im really mizz dat time .. !!!


Ahad nie der reunion p x sume dapat hadirkan diri .. act rase x besh coz x sume bg kerjasame .. mungkin dah ramai yg dh lupekan membe membe seperjuangan .. or mgkin diorg mmg xley nak mghadirkan dri ats sebab sebab tertentu tapi aqu rase tol tol kecewa coz diorang tak sanggup berkorban tuk jumpa teman teman seperjuangan .. Frust gilerz..







Lg frust ble x dapat jumpa somebody tuh :p

Thanks To reading Diz...

2 comments:

  1. Biasalah. Time belajar selalu kita fikir bila dah habis. Bila dah habis pasti kita rasa macam tak percaya cepatnya masa berlalu. Pasti kita akan terkenang nostalgia silam :)

    ReplyDelete
  2. betul tu tira... mase blaja nak cepat2 abis..bila dah abis blaja terase nak blaja balik..hehehe

    ReplyDelete