Thursday, March 31, 2011

pecah sudaa tembelangmu..uwwwaaaaaaaaaa...

my lurvest diary... ( ye kew.. )


ari nim ( 30 march 2011 )
eh slap.. semalam la ... ari nim da 31 march 2011 da...
urm .. aqu kecewa sgt..
aq dah lihat pic nikah si die .. y .. nape aq msti tgk pic pic die ..
siang mlm lak tu ngadap pic tu .. trase cam ta pcaye ..
tp die mmg dah kawen and pic tu mmg pic die ngan bini die..
y..
y die wat aq mcm nie .. nape die sanggup tpu aq slame nie ..

Today...
aq msg wife die lg ( secare tak lansung )
die ( wife die ) tak kenal aq sape.. aq pown tak nak die kenal aq ..
coz...
law die taw msti die sakit ati and kecewa ngan sikap
si die ..
aq btol btol kecewa .. rupenye ..
dah 3 tahun diorg kapel .. OH Gosh.. tak ley byg camne perasaan 
aq ble dpt taw hal tu .. dats mean ..
diorg kapel 2 taun and btunang dah setaun ..

Ya Allah .. 
mmg aq sakit ati sgt ble dpt taw sume tu ..terase aq mnyimpan dendam
yg sgt kuat and mendalam pd si die .. AQU BENCI DIE !!!
seriously...
aq sgt sgt bencikan die skg .. jantan yg bermulut manis tapi sebenarnye
mcm celake..
ntah ape malang nasib aq dapat jumpe and kenal jantan mcm tu .. 

Yea..
Aq benci die sgt sgt .. die banyak salah ngan aq tapi die
wat muke seposen je and wat cam tak salah ..
serius ..
aq tak kan maafkan semua kesilapan and kesalahan 
die selagi die tak mintak maaf ngan aq..
insan yg penah die sakiti..
bia die mati dalam keadaan yg tak tenang
and tak aman !!
org kate law kte mati and org tak maafkan dosa kte
kte akan mati lam keadaan mate terbukak..
aq pown tak taw sejauh mane btolnye kate kate tuh..

And..
biarkan dia mati dalam keadaan tu..
aq tak kisah and aku tak peduli..
pe yg die lakukan pd aq lg teruk dr tu..
aq merana dan menangis sendiri kerana die..

Sungguh..
hidup die tak akan aman and tenang selagi die .
belom mintak maaf ngan aq ..
die banyak tipu aq . die banyak dosa ngan aq ..
AQU BENCI DIE SGT !!
AQU BENCI INSAN YG BERNAMA MAZUARI !!









Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment