Thursday, April 7, 2011

Akim bengang dengan Awan Nano Hafiz..


Cheewah..
tajuk entry cam nak gossip je..tapi 
pada zahirnya tak de pape pown..
aku juz nak kongsi lirik lagu jew kat dalam nie..

Selain menayangkan lirik lagu Bengang and Awan Nano kat sini,
aku pown teringin nak tanyangkan muke Akim..
hehehehe..
bukan per..Akim tu kan encem..so muke die berhak la
ditayangkan di mane mane jer..
tak cam muke aku nie yang seposen pown tak laku..
( wkwkwkw ..bapak sedey nye .. )

Nie die Mr Akim yang ensem and cute nih..
and Hafiz gak..
tapi pic Akim lagi banyak la coz aku minat Akim banyak..

Akim















Nama : Afiq Hakim bin Ahmad
Tarikh Lahir : 18 Januari 1991
Tempat Lahir : Johor
Bangsa : Melayu
Tinggi : 179 cm
Berat : 65 kg
Hobi : Menyanyi
adik beradik : 5 Orang

Bengang

Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku

Aku fikir kau tak searus
Biarkan ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri

Ku tak sanggup engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata

Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Terus hingga diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
Tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin aku sanggup bersama denganmu

Hafiz



Nama penuh : Mohd Hafiz Bin Mohd Suip
Asal : Kuching, Sarawak
Tarikh Lahir : 27 Februari 1990
Bangsa : Melayu
Status : Bujang
Agama : Islam

Lagu Awan Nano


Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu

Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

okeh..tue je lar...dah tak de idea sesangat nie..ntah camne la nak teruskan bebloging law ari ari cam nie kan..wkwkwk


Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment