Wednesday, April 6, 2011

Sixth Sense Menyesal Dalam Asmara 2 Bersama Surga Cinta Ada Band

Aku suke tengok cite nih .. bukan per.. hero nye ensem bangat..
heroin pown ley tahan la..so law ley tiap tiap malam selase aku tak nak miss citer nih ..
seronok sangat.. aku tataw la pe yang ley wat aku suke tengok cite nih ..
tapi yang pasti aku tak nak ketinggalan cite die..
syok babe !! wkwkwkw

Dalam cite tue ade beberape lagu tema..
tapi aku paling ske lagu menyesal
aku suke lagu nie sebab lagu
die memng best lar..
hehehehe
lirik and melodi die kena sangat..
lagipun aku nie memang peminat sixth sense pown..
aku mmg ske lagu lagu diorang..
and aku suke sangat bile diorang menang ABPBH ari tuu..
best weyy..
tgk, bace and hayati lirik die..
aku rase memang sume org ske kumpulan nie kan..

Menyesal : Sixth Sense

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku


dan lagu nie ..
surga cinta nyanyian Ada Band..


Surga Cinta From Ada band
Terdiam.. hanya bisa diam
Dingin menyerang
Disekujur tubuhku
Layangkan mata.. menembus cahaya
Putih kilaunya
Meneduhkan Lamunan
Masih jelas terlihat
Pesona Ayumu
Masih jelas terasa
Getar dawai jiwamu
Ahaaa..

Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanya.. mimpi.. yang tiada pernah berakhir jua

korang sukePerlahan bawa semua tanya
Satu bersama
Langkahdi taman ini
Terangkai bunga tanda
Cinta murni adanya
Tapi kekasihpun tiada
Muncul hapus rinduku
Ahaaaa..

Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanya.. mimpi.. yang tiada pernah berakhir jua
Dimana aku sedang berada mengapa sendiri
Lari telanjang tanpa seorangpun yang akan memperduli

Inikah surga cinta yang banyak orang pertanyakan
Atau hanya.. mimpi.. yang tiada pernah berakhir jua
Terbanglah cinta sampaikan sayangku hanya bagi dia
Kan kurasa sepi.. meratapi.. malang tanpa dirinya
 

So korang pown tonton la cite Asmara 2 nie..syok..
tak caye try tgk sekali..
pasti nak lagi..
hehehe..




Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment