Friday, April 8, 2011

Bila Virus Itu menyerang...


Arghhh...tension nye..tak nak..tak nak..tak nak virus itu menyerang dan melanda..
tak larat ase nye...
mende mende nie lak jadi teman setia bile virus nie merebak 
dalam diri aku..
warghhhh..
sungguh ku tak mahu sume nie terjadi atas diriku
yang hina ini..

 

nah..nih die senjata utama aku
ketika virus ini meyerang..
sroooppp..sreeeppp..
peluru kuar dari idung aku yang tak berape nak mancung
nie anda then aku pown gune kan senjata
yang amat berharga nie tuk menepis nyer..
hahahaha
ntah ape aku cakap aku pown tataw coz kepale
tengah bengong bengong air lagi
time aku taip entry nie..

and yang nie lak aku gunakan tuk menghilangkan sakit
kepala aku and melegakan hidung jugak..
lega..
lepas sapu minyak nih terase ringan siket kepala and hidung..
wkwkwkwk
ntah pape da..

tadaaa..
nie la minyak pengasih aku time aku diserang virus ini..
virus flu and fever,.,


betulkah..??
ah..lantak la..
aku dah hanyut nih..
law ley tido time time camnih besh gak..

~~~La~la~la~~
jom sleep and rest jap di petang
yang murni and suci nie..

ZZZzzzzzzzzzzzzzz





Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment