Monday, April 25, 2011

Dalam Dilema Lagi..

Apakah hidup ini..
sering diburu dilema yang ta sudah
Semalam aku balik kampung
dengan waris ayah aku..
bukan sekadar menghantar aku pulang dengan selamat
tapi die jugak membawa perkhabaran yang lain

Sungguh tak ku duga dan tak menyangka
perkara nie akan terjadi
aku baru je kehilangan kekasih hati yang sangat aku cintai
kini aku pulak ingin disunting orang menyeri keluarga nya
menyatukan dua hati

Tapi dah aku buat keputusan
aku tak kan terima atas sebab sebab tertentu
bukan harta menjadi pilihanku
bukan kesenangan, kekayaan dan kemewahan yang aku kejar
tapi aku mencari keluhuran dan kasih sayang seorang lelaki
yang betul betul tulus menyayangi dan mencintai aku sepenuh hati

Sungguh..
buat mase sekarang aku belum terpikir ke arah itu
bagi aku pintu itu akan terbuka
lagi 5 tahun andainya Allah swt mengizinkan

Biarlah aku merawat hati yang sedang luka dan sengsara ini
aku juga tahu
andainya aku menerima tawaran itu
aku rasa aku takkan bahagia
begitu juga dia kerana dalam hati aku
hanya ada die
hanya die..

Sungguh aku sayang die
dalam hati aku hanya die yang bertakhta
aku tak bisa memikirkan lelaki lain selain die

Oh Tuhan..
andainya die bukan jodohku,
jauhkan lah dirinya dengan diriku..
jauhkan lah aku dari memikirkan nya
jauhkan aku dari menyayangi die
jauhkan aku dari terus mengingati die..



Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment