Monday, April 18, 2011

Lepaskanmu Kerana Terpaksa


Guys..
semalam time aku kua and lepak lam kete
wif my bezfren kat Daerah Marang,
aku denga lagu nie yang tengah berkumandang
lam radio

Tengah tengah aku syokz tengok pakwe pakwe
maen badminton kat situ tetibe
je timbul satu perasaan
tuk menghayati lagu nie

Besh layan lagu nie
aku rase lagu nie sesuai jugak dengan situasi
aku skang

Sedey betul
hayati lagu nie..


Kulepaskanmu Kerana Terpaksa
Ukays

Tak dapat kulupakan kenangan silam
 susah dan senang kita harungi berdua
bersumpah setia
hidup mati bersama
sehingga ke penghujungnya


Tergamaknya engkau meninggalkan diriku
di saat aku memerlukan kasih sayangmu
kini aku sendiri meneruskan hidup ini
bersama hati yang telah kau lukai

Menyesalnya aku
menyintai dirimu
kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
kini kau bahagia
hidup di sampingnya
mudahnya aku kau lupakan

Betapa sakitnya
pedihnya
kau kata kau cinta dia
mengapa diriku akhirnya menjadi mangsa dalam percintaan
oh pilunya
terpaksalah aku sendiri
mengundurkan diri demi keluargamu
mengharapkan agar ku berlalu pergi untuk si dia
pilihan hatimu

Dengan rela ku lafazkan selamat tinggal sayang
kudoakan agar engkau bahagia




Sungguh terharu layan lagu nie
sampai menitis air mata aku
and
ari nie lebih 10x aku mainkan lagu nie
heee~hee~heeeee
syokz sangat dengornye..
jiwang semacam jew.

Tapi pape pown thanx very much
to m*** coz sudi lagik nak
kua ngan aku and bezfren aku nie
chokelat chienta

Thanx So Much...



Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment