Tuesday, April 19, 2011

Malam 17 April 2011

Sesi meluahkan isi hati yang terbuku di hati bersama...

  17 hb 4 ari tu aku and chokelat chienta kua ngan m***..membe kitorang lar..dah lame ta berjumpe ngan die..malam 17 tu kua jap...bukan p mane mane pown..juz kua minum camtu lar..pastu lepak jap kat cc kat kampung m*** tu..da tataw nak wat pe and lepak kat mane coz skang da ta cukup kapel..dulu ber-6, skang juz 3 jew..konon nye kawan sehidup semati lar..tapi lebih tepat lagi kitorang nie geng geng jiwa terluka la..yang ditinggalkan..yang menjadi mangsa dalam percintaa...cheeewaaahhh..konon nye je lar..tapi memang betol pown..m*** tu kecewa ngan membe baek aku and chokelat chienta ..

  Malam tu konon nye sesi luahkan perasaan bersama la..ape yang ta puas ati and sume yang terbuku di hati kami luahkan..bukan nak luahkan sangat..juz nak penjelasan..tapi apakan daya si m*** tu cakap die pun tataw pape sal ex aku yang bangang ari tue..bile aku tunjuk pic kawen si pok jue tu aku tengok tibe tibe je riak muke die berubah..aku tataw la betul or ta pe yang die gtaw aku and bezfren aku..

  Die cakap die tataw pape sal perkahwinan tu and die pun ta dijemput..tapi aku kompius gak..rase cam ta caye..ta kan la membe baik nak kawen tak dijemput kot..auta je sume..tapi ta pe la..mende da jelas skang..tepulang kat die nak gtaw hal sebenar ke ta..tapi yang nyata and jelas mazuari tu memang jahat dan kejam..cheeehh....ta baik aku menghukum orang camtu kan..cam ta adil lak..

  Tapi memang aku ta puas ati pon ngan ape yang die wat selame nie..aku ta puas ati selagi die ta minta maaf ngan aku..aku ta kan maafkan die and aku ta kan biarkan idup die tenang and aman..ta kesah la orang nak kate aku ni giler talak ke ape yang penting aku bahagia ngan care aku..wkwkwkw

 



  Entah sampai bile aku nak berdendam ngan jantan tu aku pun ta taw..tapi aku akan pastikan die akan nyesal ngan sume perbuatan die selame nie ...dat's all..

  Thanx so much to chokelat chienta 4 diz cute pic..


<!-- nuffnang--
Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment