Tuesday, May 3, 2011

Pegi Ko !!

Argh..
pegila ko dari idup aku
usah ko ganggu aku lagik
aku nyampah ngan kehadiran ko !
aku benci ! bosan !

Dengar sore ko pown aku dah meluat
ape lagi yang ko nak dari aku ?
tak habis habis nak nyusah kan idup aku
nak tido pown tak lena disebabkan ko !

Ko memang jantan yang tak gune
dan tak berakal
tak takut mati

Pirahhhh..
kaco jerk..

Nak fokus tgk AF9 pown susah
ko tak penat ke wat keje camnie ?
asyik mencuri je keje ko !
macam puntianak
tak habis habis nak mencekik darah orang
ape ko ingat ko bagus sangat ke NYAMUK ..??






Thanks To reading Diz...

7 comments:

  1. salam.....

    hehe..suspen tadi baca......nyamuk rupe nyaaaa...

    * folo ur blog..

    ReplyDelete
  2. salam..nyamuk la makhluk paling nenek tak suker..eee..bencinyer..thnx so much ya !

    ReplyDelete
  3. berat66 nenek nie..malam nie kene ggit ngan nyamok parok~~~hahah

    ReplyDelete
  4. tiap2 malam kene gigit nyamuk...ubat nyamuk ade pun dok jadi nape..

    ReplyDelete
  5. hahah nyamuk ini bahaya..le membawa maut....ini mesti nyamuk jantan heheh

    alang-alang sya datang ini...kalau awk sudi..kunjung2 lah ke blog sya yang tak seberapa ini......

    http://cayob.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. heheh..nyamuk jantan la yang gatal sangat tu..
    okeh..
    thanx visit my blog..

    ReplyDelete
  7. nyamuk yg mengganggu privasi...

    nenek,tak boleh nak shoutmix sebb cik aisha guna netbook kot...baca je boleh..:(

    ReplyDelete