Monday, December 10, 2012

Feel Better Now...




Ah... Lega dan tenag skang coz akhirnya setelah 2 tahun, aku berjaya melupakan si dia yang pernah bertakhta di hatiku walaupun tidak sepenuh nya.. Huhuhu..

Gembira dengan kehadiran insan yang sudi menerima aku seadanya.. Yang sudi menerima segala kekurangan dan kelemahan aku.. Yang sabar dengan karenah dan perangai aku yang ntah ape ape.. Tengs a lot coz sabar denganku selama ini..

Skang da rase oke walopun seringkali terbakar dan makan ati dengan kata kata nasihat yang sedikit lebih berupa kepada kata kata makian dan cacian yang tak sanggup telinga aku nak mendengar nya.. 

Harap semua yang dirancang berjalan dengan lancar dan sempurna. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya.. AMIN... Kekadang tak sabar menghitung hari dan detik tapi i have to.. Coz semuanya belum bersedia. Baik dari segi fizikal, mental , rohani dan juga kewangan. 



Thanks To reading Diz...

0 comments:

Post a Comment