Thursday, December 13, 2012

Tepaksa DIY Pelamin Tunang..

Hadoi..

Da telambat bagi aku nak survey pelamin mini tunang sekarang.
Sume da penuh.. Sedikit frust.. Nmpak nye aku tepaksa DIY my pelamin..
Macam mana?
Aku tak tahu dan tak pernah buat pun.. 

Kawan kawan yang baik hati, tolong aku.
Sume kena DIY. Pelamin, mekap, gubahan hantaran..
Da la tak pernah ada pengalaman.
Tepaksa la aku tanya pak cik google camne..

Dulu tak nak pikir skang da mula pening kepala..
Kecian aku kan..
Mula nya aku pikir takyah de pelamin
tapi tibe2 plak tukar pikiran
nak ade pelamin walopun kecik and simple
bukan pe,
kalo de pelamin, ade la tempat aku nak
bergambar mase majlis tu nanti..


Skang
aku kena wat research camne
nak hasilkan 1 pelamin yang cantik
and unik and paling jimat..
Hehehe..


Adioz...

Thanks To reading Diz...

4 comments:

  1. akak dah nak tunang yaa :) moga moga bila da kawen nanti kekal hingga ke anak cucu *wish siap siap

    ReplyDelete
  2. wahhh one step almost closer soon, congrats.. jumpa aritu pon x puas, jap je

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee..ye la..law mr lek nie, msg2 le..ley jmpe..

      Delete