Impian Nenek

Haaaaa
like the others,
nenek pown ade wishlist nenek sendiri

tapi
wishlist nenek agak keterlaluan la
tapi
ta pe kan..juz impian dari hati

hehehehe

Nenek impikan :

kereta impian nenek sendiri
Nenek nak ade car nenek sendiri
Kete yang nenek idamkan sangat tu
ta de la mewah sangat
tapi oke la

Weeeee
Law ley nenek nak kete nih


pic curi dari google

Heeeeee
law ta dapat kete nie,
dapat yang nie pown da syukur sangat

pic curi dari google 
Law yang nie pown ta dapat gak,
yang nie pown kire oke la
pic curi dari google

Hehehe
ta de la keterlaluan sangat kan
kete idaman nenek

Nanti bile nenek da dapat kete
Nenek nak bagi name
 ..........
nanti la nenek pikir
tengok kete ape yang nenek dapat nanti..
hehehehe

Selain tue
nenek nak ade banglo nenek sendiri
yang besar camnie

pic curi dari google

Nanti da dapat banglo nie,
Nenek nak ajak parents nenek
tinggal ngan nek kat banglo yang cantik
dan besar nie..

hehehehe
( berangan jew )


Korang rase keterlaluan ta law
nenek cakap nenek nak jadi
sorang datin
cam Norjuma ??
pic curi dari google
      
 Hehehe..
betul betul koya nenek nie kan
ade hati nak jadi datin
tapi ta pe la
law de rezeki nenek
pasti suatu hari nanti nenek akan jadi datin..
weeekkkkkkk

Selain tu nenek ade gak impikan


 pic curi dari google

Haaa..nie die
satu majlis perkahwinan yang grand

tu pown law nenek dapat jadi datin la kan..
wkwkw 
( mimpi jer nenek nih )



Bukan tu jer..
ade lagi impian nenek
 pic curi dari google

Nenek nak ade family yang bahagia
anak anak yang baik,
soleh/solehah
dan suami yang penyayang

Oke la
tu je la impian nenek
sebenar nya banyak lagi
tapi tetibe rase tataw nak senaraikan
ape lagi coz terlalu banyak..
hehehehe

( jgn mara ) 

Thanks To reading Diz...